WAŻNE!

Naszych Gości uprzedzamy, że nasze mieszkania mieszczą się w bloku, w którym mieszkają rodziny z dziećmi i my również mieszkamy (przez ścianę) i NIE MA OPCJI organizowania IMPREZ w mieszkaniu. Wszelkie hałasy po godzinie 22,00 kończą się wezwaniem policji przez sąsiadów. Bywa tak, że Goście mogą w skrajnych przypadkach zostać poproszeni nawet o opuszczenie mieszkań.

WARUNKI NAJMU I REZERWACJA         

  • Cena dotyczy opłaty za jeden nocleg.
  • Doba liczona jest od 15 do 12 następnego dnia. W wyjątkowych przypadkach ale wyłącznie po uzgodnieniu takiej możliwości Goście mogą pozostać do godz 14.
  • Rezerwując apartament telefonicznie lub pocztą mail, uzyskują Państwo wstępną rezerwację. Przy rezerwacjach wyprzedzeniem kilkudniowym należy wpłacić zadatek w wysokości 10% nie mniej niż 100 zł na konto podane na dole tej strony. Po rezerwacji przez Państwa - my umieszczamy Waszą rezerwację na stronie WWW. Zobacz przykład »

    Kolorem żółtym zaznaczamy, że apartament został wstępnie zarezerwowany. Czekamy na zaliczkę od Państwa. Po potwierdzeniu wpłaty, kolor żółty zmienia się na kolor czerwony - czyli ZAJĘTE ! Obok jest nazwisko lub firma na jaką rezerwacja została przyjęta.

    UWAGA ! Gdy nie otrzymujemy zadatku przy rezerwacji z wyprzedzeniem powyżej 3 dni, która potwierdzi Państwa pobyt - rezerwacja może zostać anulowana !!! Zawsze staramy się wtedy skontaktować i upewnić, co do ewentualnych zmian. Prosimy zatem o podawanie osoby, adresu mail oraz telefonu kontaktowego.

    UWAGA ! Przy rezerwacji Last Minute, czyli poniżej 3 dni nie wymagamy wpłaty zaliczki! Jednak wpłata taka gwarantuje Państwu na 100%, że apartament będzie na Was czekał w określony dzień.
  • Opłatę za apartament należy wnieść najpóźniej w drugim dniu przyjazdu lub przelać na konto jeszcze przed wyjazdem.
  • Wymagana jest cisza nocna od godziny 23,00 - 7,00 rano.
  • Osoby palące papierosy proszone są o palenie tytoniu na balkonie. W apartamentach zamontowane są czujniki dymu i ze względu na innych Gości prosimy o bezwzględne nie palenie w pomieszczeniach.
  • Osoby odwiedzające wynajmującego obowiązane są opuścić lokal przed godziną 23,00. W przeciwnym wypadku należy to zgłosić i opłacić dla takich osób dobę noclegową. Blok jest monitorowany.
  • Wynajem na min 3 miesiące dla firmy (UMOWA) rabat do uzgodnienia. Wymiana ręczników raz na tydzień, pościeli raz na dwa tygodnie oraz sprzątanie po okresie najmu wliczone w cenę. Sprzątanie w trakcie pobytu (płatne) do ustalenia indywidualnie. Możliwość odrębnych ustaleń. W przypadku wynajmu na min miesiąc wynajmujący może pobierać kaucję o równowartości jednego ustalonego czynszu !
  • Na specjalne życzenie Goście mogą pozostawić swój bagaż pod naszą opieką nawet do wieczora w dniu wyjazdu. W takich przypadkach zawsze należy pytać o taką możliwość!
  • Możliwość odebrania klienta z dworców kolejowych lub lotnisk. Koszt dojazdu w Łodzi 30 zł (Ale patrz aktualne promocje). Koszt odebrania klienta z innych miast 200 zł plus 2 zł za każdy kilometr w obie strony. Ceny netto.
  • Nie przyjmujemy rezerwacji na imprezy, które miałyby się odbywać w apartamencie!
    (Apartament ma lokalizację w bloku, w którym mieszkają starsi ludzie i każdy hałas i w godzinach nawet już po 22,00 najprawdopodobniej skończyłby się przyjazdem policji.) Dlatego też wymagamy od naszych lokatorów zachowania elementarnych reguł poprawnego zachowania i dobrych obyczajów.
  • Wynajem na minimum 7 noclegów (jedna zmiana pościeli i ręczników).
  • Nasi Goście nie sprzątają ani nie myją naczyń na zakończenie najmu. Wszystkie prace porządkowe są prowadzone przez naszą firmę. W trakcie pobytu w apartamentach VIP oraz Luksusowym Gość ma do dyspozycji zmywarkę wraz ze środkami do zmywania.
  • W szufladach komody znajdą Państwo plany Łodzi oraz komplet informatorów, jakie są dostępne w biurach informacji turystycznej w Łodzi.
  • W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub przypadkowych zniszczeń prosimy o zgłoszenie tego faktu właścicielowi obiektu.
  • W dodatkowej ofercie można zamówić wymianę kompletów ręczników codziennie za dodatkową opłatą 10 zł za wymianę.
  • Naszym Gościom oferujemy dodatkowo płatną usługę zaopatrzenia. W dniu przyjazdu 1 raz zaopatrujemy lodówkę w produkty śniadaniowe oraz pieczywo na minimum 2 obfite posiłki. Koszt zaopatrzenia 50 zł.
  • Chętnie służymy wszelką pomocą naszym Gościom. Aby uzyskać pomoc prosimy o kontakt o dowolnej porze dnia lub nocy przez bezpośredni interkom (środkowy przycisk wideo domofonu - właściciel mieszka w sąsiadujacym z apartamentami mieszkaniu) lub przez połączenie z numerem 601-39-24-54 lub 605-62--99-92






 
© ergo-media 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone